Werken bij Van Mossel - Ontdek hier onze vacatures

Contact
AdobeStock 623376897 AdobeStock 623376897

Wat moet je doen bij een mechanisch defect?

 

Indien uw huurcontract de optie “Onderhoud en herstelling te wijten aan technische problemen”
voorziet, zijn de kosten van herstellingen en vervanging van onderdelen ten laste van Westlease.

Marterschade en de gevolgen hiervan worden niet gedekt.

Procedure in geval van mechanisch defect

 

Uw voertuig is nog rijvaardig:

  • Gelieve zo vlug mogelijk een afspraak te maken met uw officiële merkdealer voor herstelling.
    Indien uw contract de optie “Vervangwagen via Westlease” voorziet, ga naar hoofdstuk
    “Vervangwagen via Westlease”

Uw voertuig is geïmmobiliseerd of niet meer rijvaardig:

  • Indien uw huurcontract “Assistance” voorziet gelieve onze bijstandscentrale te contacteren
  • Onze technische dienst helpt u graag verder met al uw vragen: +32 3 544 29 60

Naar Van Mossel Assistance

Gebruik van cookies

De Van Mossel Automotive Group (Van Mossel) gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, raadpleeg onze Cookie policy. Bij akkoord op deze cookie policy geef je Van Mossel toestemming voor het gebruik noodzakelijke of optimale cookies op de website. Als je meer wilt weten over hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens, raadpleeg onze Privacyverklaring. Specifiek voor sollicitaties raadpleeg onze HR Privacyverklaring. Je kunt de instellingen te allen tijde aanpassen via de link onderaan de pagina.